2013. november 19., kedd

Kritika #4




Kedves Petrusska.!
Design:
A fejléceden nem értem, hogy a tigris és a bagoly mit szimbolizál. A felirat túl nagy és elvonja a figyelmet a motívumokról. A kurzor aranyos. :) A háttérképed kifejezetten tetszik. :) (A barátnőmmel közös blogunkon is hasonlót használunk, csak a miénk kék.) Nekem kicsit furcsa ez a fehér. Mivel a háttérképed szürkeárnyalatos, ezért olyanok a modulok, mintha világítanának. Kicsit furcsa.
4/10
Iromány:
Hasonló témájú könyvet olvastam már és az nagyon tetszett. Alig várom a Te folytatásaidat is. :) Helyesírásügyileg csak annyit javasolnék, hogy nézd át a jegyzeteidet az igekötős igékről.(Ha az igekötö az ige előtt áll, egybeírjuk (pl: megtalál); ha az igekötő az ige után áll, különírjuk (pl: Kínáld meg!) és ha az igekötő és az ige közt egy másik szó áll, akkor három szóba írjuk őket (pl: meg fogja tenni) Találtam néhány hibát.
8/10
Összhatás:
A fehér nekem azt közvetíti, hogy üres a blogod. (pedig nem) De aztán eszembe jutott, hogy a történet is még nagyon az elején jár, ezért is passzolhat össze a kettő. :)
7/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése