2013. november 10., vasárnap

A kritikákról

Sziasztok! J
Arra gondoltam, hogy szívesen írnék kritikát különböző blogokhoz. Ha van egy blogger ismerődöd, értesítsd erről, elvégre, a hibáiból tanul az ember.
Viszont elöljáróban le szeretném szögezni, hogy nem szeretetszolgálat vagyok. Ha jó a blogod, akkor nagy valószínűséggel én is azt fogom mondani, de ha gyenge, akkor viszont kíméletlenül megmondom, min változtass, mint stílusilag, mint fogalmazásilag. Természetesen, ha kéred, szívesen segítek ebben, hisz mindenkinek az a célja, hogy egy magas látogatottsággal rendelkező blogot üzemelhessen.

A kritikakérés a következőképpen fog zajlani:
Írsz chatbe, hogy szeretnéd, ha megmondanám a véleményem a blogodról, linkelsz egyet és pár napon belül (max egy hét múlva) meg is írom. Szerintem ez így elég korrekt. J

A kritizálás menete:
Az első topic a design lesz. Itt beszélni fogok a fejlécedről, a blog hátteréről, modulokról, meg mindenről. J
A második bekezdésben „Iromány” címmel a blogod tartalmára fogok kitérni, értelemszerűen. A helyesírás a nagy gyengém, gondoltam, szólok, hogy ne érjen senkit meglepetésként, ha leordítom a haját. J Szó fog esni a fogalmazásról is. Alany és állítmány kapcsolatáról. Lehet, hogy most nevetsz, de találkoztam már olyan bloggal, ahol ez az aprócska összefüggés nem volt ennyire magától értetődő.
A harmadik részben, mint a cím is jelzi, az összhatásról fogok halandzsázni. Itt vizsgálni fogom, hogy mennyire passzol össze a blog tartalma és az azt körülvevő dolgok (desing). Lehet, hogy sokan ezt már feleslegesnek fogjátok találni, de számomra fontos, hogy ha olvasok valamit, akkor például úgy is nézzen ki a fejlécen a szereplő, mint amilyennek leírod. Ezt a részét igazából elég nehéz definiálni, de azt hiszem megtettem minden tőlem telhetőt. Akinek nem volt világos, az a következő kritikákból úgyis le fogja tudni szűrni, hogy mi a helyzet.
Az egyes részek végén egy tízes skálán pontozok. J

Mindenkinek sok sikert és szeretettel várom a munkáitokat. J

1 megjegyzés:

  1. Telefonról csak ide tudok írni :/ szeretnék 1 kritikát kérni :) www.sweetdream1d.blogspot.hu

    VálaszTörlés